Lakossági klímák
Multi split kílmák
Ez a készülékcsoport a több helyiségből álló családi ház, iroda, panzió, azon igényét kívánja kielégíteni, hogy csak egy kültéri egység legyen valahol eldugva és minden helyiség kapjon önálló beltéri egységet.
Kisipari klímák
  • Oldaldali klímák
  • Légcsatornás klímák
  • Kazetták klímák
  • Parapet/mennyezeti klímák
  • Légfüggönyök
Ipari berendezések
  • VRF-VRV
  • Folyadékhűtők
  • Szétosztott rendszerek
Hőszivattúk, hővisszanyerők
Hőszivattyúk közül, klímások lévén a levegő-víz hőszivattyúkkal foglalkozunk. Elsősorban a Toshiba, a Daikin, az LG, és a MIDEA készülékeivel. Ezek jól bevált, kipróbált készülékek, melyek megbízhatóan igen gazdaságosan szolgálja hosszú ideje a tulajdonosát. Nem átverés amikor azt hallja, hogy ezek olcsóbban működnek, mint egy gázkazán. És olyan helyre is beszerelhető, ahol gázról álmodni sem lehet.

Kosár

 x 

A kosár üres

Webáruház keresés

Elérhetőség

Telefon: 06-30-933-55-30
Fax: 06-26-350-942
E-mail: info@klimacoop.hu

Klima-Coop Kft.
 
A+ R A-

Klíma karbantartás

 

 A garanciális időszakban évente két alkalommal feltétlenül sort kell keríteni a karbantartásra. Erre alkalmas időpont március és október. Az alap karbantartás magában foglalja a kültéri hőcserélőjének  tisztítását a beltéri egység portalanítását, fertőtlenítését, a szűrők tisztítását, a rendszer tömörségi vizsgálatát, gáznyomás és áramfelvétel ellenőrzését, melyről jegyzőkönyv készül.

Karbantartás díja: Alapdíj kiszállással 9.800.- Ft bruttó
( Egy címen több készülék esetén jelentős árengedményt adunk. Pl: 3 beltéri egységnél: 19,000.- Ft bruttó  )

A karbantartás díja magában foglal 0,2 kg gáztöltést.

Ezt meghaladó munkák esetén,- pl: napon tönkrement szigetelés javítása, szerkezeti beavatkozások, 0,2 kg-ot meghaladó hűtőközeg pótlás, alkatrész csere, különleges helyen elhelyezett kültéri egység- egyedi árajánlat alapján.

Miért szükséges a karbantartás?

Ezt sokan kérdezik, mondván alig használták a készüléket.
Hát pont ez az!
Rendszerint akkor kapcsolják csak be, amikor már szükség van rá. Ekkor derül ki, hogy valami nem működik rendesen.
Ekkor viszont más minden klímás el van temetve, minden perce be van osztva.
 A másik érvem, hogy aki elvégeztette a tavaszi karbantartást és mégsem 100%-os a készüléke, akkor az nekünk blama, így soron kívül kimegyünk és mindent megteszünk, hogy ne érezze magára hagyottan a Megrendelő.
( gondoljon bele, ha külföldi útra megy a kocsijával, nem nézetteti át a szerelőjével előtte?)

Harmadik érvem, hogy a gyár megköveteli a garanciális időszakon belül. Ha kimarad egy ciklus, bukja a garanciát.

Beszállítóink

Besz2

"

Besz2 (copy)

Beszállítóink (copy)